måndag 31 januari 2011

Förmiddagen på ÖF

Förmiddagen på Öppna Förskolan var riktigt bra. Joppe somnade inte på vägen dit, men han orkade leka ändå. Han trivs verkligen jättebra där och far runt bland rummen och alla leksakerna. Mej struntar han fullkomligt i när vi är där. Tror knappt inte att han hade saknat mej om jag gått därifrån en sväng [inte för att jag hade tänkt göra det alltså]. Jag passar nog bara om det ska bytas blöja eller matas. Hoppas det håller i sig när det är dags för inskolning på förskolan. Vore skönt, men det är ju ett bra tag tills dess som tur är.

Joppe somnade på vägen hem och jag lyckades försiktigt få av honom overall, vantar, mössa o.s.v. utan att han vaknade. Så jag bar bara upp honom och lade honom i sin säng, skönt! Själv så har jag fått i mej lite lunch och nu så ska jag bara ta det lugnt, läsa lite bloggar och förbereda mat till Joppe.

3 kommentarer:

  1. ridkillarna :)tror dock deras pappor inte uppskattar de så :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilka mysiga bilder :)

    Hihi, ja det var faktiskt över förväntan!! Jag ska visa lite av det jag hittade sen :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Det märks att han har det roligt på ÖF.
    Jätte fina kort du får på bus-killen :o)
    Kramilikram

    SvaraRadera