onsdag 26 januari 2011

Hej onsdag!

Igår kväll blev det inte mycket bloggning på grund av att jag var i Lidköping på The View med mina fina mammavänner. Vi åkte hemifrån vid 18 och Chris var snäll nog att offra både bubbel och vin för att vara taxi-driver! Jag hade inte varit på The View innan, för när de hade premiär fick Jonas gå själv eftersom någon av oss var tvungen att vara hemma med Joppe. Men ikväll var det alltså min tur! Vi började kvällen med lite bubbel för att sedan beställa in mat och vin. Sedan satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är så härligt att bara sitta och prata utan avbrott för blöjbyte, matning eller skrik. Bara vi fyra mammor/vänner som för kvällen fick vara oss själva, få vara "Linda" utan att vara "Mamma Linda".
Bubbel, god mat, vin, fin miljö och mycket trevligt sällskap. Kvällen kunde inte bli något annat än jättebra! Tack Emelie, Ida och Chris för en kul kväll! Det får vi göra om snart igen, gärna väldigt snart igen!

3 kommentarer:

  1. Tack själv! Det va super trevligt! Jag tycker oxå att vi bokar in en ny kväll snart igen! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va bra att du tog bort säkerhetstexten :-)

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft en mycket trevlig kvälL!! :o)

    SvaraRadera