söndag 23 januari 2011

Baddags!

Nu ikväll är jag och Joppe själva några timmar. Jonas har pyst iväg hem till Marcus för lite ps3-spelande. Vi lämnade in Jonas ps3 i Skövde i fredags eftersom det gått sönder igen. Och eftersom Petra ändå var iväg på träning så passade det perfekt att Jonas kunde komma över dit och spela med Marcus. Som tur är hann vi ha lite söndagsmys ändå. Jag badade Joppe, vilket han fullkomligt älskar, medan Jonas lagade tacos.
Nu har jag precis sett klart på veckans avsnitt av Solsidan. Fy vad bra det är! Min favorit är helt klart Ove, haha. Han är ju bara för mycket! Tyvärr så lyckades Joppe inte somna innan det började så jag får ta och se om avsnittet på Tv4play sen. Missade en hel del då herrn inte behagade att vara tyst.

1 kommentar:

  1. Stekarn! :) backslicken is real!
    Godingen! Ses kanske imorn om ni skulle till ÖF! Vi är där på babyrytmiken men så mycket mer blir det inte då vi ska vidare till BVC! Men kanske hinner säga hej och hejdå iallafall! ha en fortsatt bra söndag!

    SvaraRadera