tisdag 18 januari 2011

Sol och bad

Just nu sitter jag och Jonas i soffan och kikar på handboll samtidigt som vi pratar om att åka utomlands. Både jag och Jonas är riktigt sugna på att åka till värmen. Problemet är bara vart vi ska åka och när. Vi har pratat om Thailand, Kanarieöarna, ja någonstans där vi kan få sola och bada. Kravet är att det ska vara barnvänligt och varmt :)
Thailand älskar både jag och Jonas och vi vill gärna åka tillbaka dit. Samtidigt känns kanske Kanarieöarna lite mer barnvänligt, fast lite tråkigare. Ja det tåls att tänka på, nu ska vi kika på lite olika alternativ och priser. Kanske hittar vi en resa som passar oss bra :)

5 kommentarer:

  1. Känner igen mig, vi kikar nästan varenda dag! :) Men får nog vänta till hösten, när vi känner att vi kan roa Melker bättre på en flygresa med filmer och dylikt ;) Han är en aning för "krakelspektakelig" just nu ;)

    SvaraRadera
  2. Vi tackar och bockar :)

    Din lille är också väldans gullig . .

    SvaraRadera
  3. Thailand är underbart att åka till med bebisar. Om man bortser fre den långa flygresan.

    SvaraRadera
  4. Gud så härligt... Vi vill oxå resa... Självklart till sol o värme och bad men mest av allt vill jag till New York!!! Dessvärre är jag inte så säker på att Elton kommer uppskatta det lika mycket som jag ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej,

    Vilken tid har ni tänkt åka? Vi var nämligen i Bulgarien i somras och hade med oss två barn. Tycker dom verkligen hade lyckats med att göra det barnvänligt. Om man bara vill sola och bada.´

    Vi har med pratat óm det nu, längtar sjukt mycket efter sol!!

    SvaraRadera