fredag 18 februari 2011

Bloggplats

Här i köket sitter jag helst när jag bloggar eller kikar runt på internet. Jag tycker konstigt nog att det är skönare att sitta på en riktig stol vid ett ordentligt bord än att sitta i soffan med datorn i knät. Det får mej att tänka på när jag läste på högskolan. Då satt jag ofta vid köksbordet och pluggade och det var då det gick som allra bäst. Helst med en massa ljus tända och en godisskål med favoritgodisarna i. Saknar nästan pluggandet lite nu faktiskt. I helgen ska vi montera de nya stolarna och bordet och jag hoppas verkligen att det kommer att bli en lika bra mat- och bloggplats då.
Så här ser vår matplats ut i dagsläget, på söndag kommer ni att få se hur det blir med det vita bordet och de vita stolarna. Ska bli spännande, ja för mej i alla fall :)

4 kommentarer:

  1. Jätte fint! Va gör ni av de gamla bordet? Precis ett sådant jag letar efter. Vart har ni köpt de? *nyfiken*

    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Synd att inte jag bor närmre er, då hade jag köpt erat gamla bord. Vill ha ett sådant.

    SvaraRadera
  3. Vart bor ni? Säljer ni bord & stolar?

    SvaraRadera
  4. 4a stolar? Det är nästan bud på att hämta ;) Jag hade tjänat på de i vilket fall :p

    SvaraRadera