söndag 20 februari 2011

Den som väntar på något gott...

Åh så fint det blev i köket med det nya bordet och stolarna. Jag är så nöjd! Tyvärr får ni vänta tills imorgon och se, det blev inte så bra kort nu när det är så mörkt. Imorgon blir det att ta nya kort i dagsljus. Nu är jag bara på jakt efter snygga bordstabletter som vi kan använda då vi äter. Vill inte ha fula repor på mitt fina bord! Har man ett vitt köksbord måste man vara mer försiktig.

Spinningpasset i dag var tyvärr en besvikelse. Det var alldeles för långsamt tempo för min smak samt att musiken inte var bra. Men men jag gjorde det bästa av situationen i alla fall. Nya tag imorgon!

3 kommentarer:

  1. Din goding har ju hel set på bilden där o det ser ju inte alls tokigt ut. Jag upplever det om jag själv klär så men inte hos andra konstigt nog. Vad blev det mer för kul shoppat? :-)

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på bilderna nu.. Lite avgörande ifall vi kommer byta, hehe.. Jag vill se hur de ser ut mer i ett hem, jag har vart i butik och tittat och vill så långt byta.. men lite velig.. Det vi har nu är oxå fint.. Men jag vill helst inte ha runt som vi har nu, och det där bordet är sååååå fint! mer hemtrevligt känns det som på utseendet! och vi får större kök när vi flyttar så då vil jag gärna ha et bord med 3 stolar på rad ist för 6 stolar runtom som nu.. Somsagt så har vi de ovala i plaine från mio nu med de vita stolarna!

    Och ljuslycktorna.. Jaaaa det var himla synd du inte visste det. Jag hade snällt frågat dig om du kunnat köpa 3 st åt mig isf :oP men jag får se om jag kan få tag i på annat vis.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vill du ha chansen att bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera