fredag 25 februari 2011

Fredagens to do

Jag och moster hoppas på att Jonas kan sluta tidigt i dag så vi kan gå och ta en fika innan hon åker tillbaka till Sälen. Känns inte alls kul att hon redan ska åka tillbaka, samtidigt som vi är så glada över de 2,5 dagar vi fått tillsammans med henne. Nu är vi bra sugna på att boka en stuga någon gång i mars-april för att hälsa på henne i Tandådalen. Förhoppningsvis är det inte lika kallt där uppe då, så Joppe kan vara ute mycket.

I eftermiddag ska jag även iväg på spinning, det ska bli skönt att få trampa fort till bra musik. Fredagspassen är alltid riktigt bra! Ikväll är vi samt Petra och Marcus bjudna hem till Maja och Jonas, där ska vi provsmaka bröllopsmenyn, ska bli riktigt spännande och föroppningsvis riktigt gott. Joppes mormor är snäll och tar hand om Joppe några timmar då vi är där. Om nu inte Joppe blir sämre under dagen vill säga. Men det håller jag mina tummar och tår för att han inte ska bli, mitt lilla ♥.

2 kommentarer:

  1. Gott att höra & se att han är lite piggare!
    Lilla gubben då! Isac som var på Liwias kalas var lika dålig som Melker :( Nämnde att Joppe med var dålig när Christina från BVC ringde och jag skulle hälsa krya på sig och att ni fick höra av er om han blev sämre!

    SvaraRadera
  2. krya kramar till Joppe! Hoppas ni får en bra kväll...
    kram

    SvaraRadera