lördag 26 februari 2011

Liten blir stor

I dag är det den 26 februari, vilket innebär att Joppes kompis Melker fyller år! Vi önskar Melker en härlig födelsedag och hoppas att han mår bättre. Jag kan inte fatta hur fort tiden går, nästa gång är det min lille Joppe som fyller år. Jag såg Melker och hans föräldrar då de var på BB, jag var nämligen inlagd för havandeskapsförgiftning när de var där. Jag kände inte Emelie då, men kände igen henne eftersom jag läste hennes blogg samt att hon är en Skara-tjej. Men efter några månader tog Elton med sig sin kompis Melker när vi träffades och sen dess har det varit den lilla ligan med 3 killar och 1 tjej.

I dag har vi en hel del att göra. Jag ska åka iväg och hämta det nya bordsbenet på EM i Skövde, passa på att shoppa lite med Maja och Moa. Jonas tar hand om Joppe tills jag kommer hem, sedan ska han iväg på lite fest. Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar