måndag 21 februari 2011

Måndagslistan v.8

Idag, måndag är jag glad för att...

Jag har Jonas och Joppe i mitt liv, jag älskar er mest av allt
Min älskade syster kommer hem till oss imorgon natt och stannar några dagar
Jag fick äran att vara med och välja ut Majas brudklänning i helgen
Vi ska på Joppes första barnkalas, Liwia har fyllt 1 år
Jag genomfört 4 spinningpass förra veckan
De nya köksmöblerna blev så bra
Jag och Joppe ska få träffa Susanne och hennes lilla Andréa på onsdag

Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn och är en lista som hjälper till att peppa mej själv inför den kommande veckan. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över!

3 kommentarer:

  1. Tack!! Yes, Gabriella är såklart mitt andra namn :) Vad härligt att du blev nöjd med de nya möblerna. Lägg gärna upp en bild och visa ;) hihi.

    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé med måndagslista.

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig lista! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera