fredag 18 februari 2011

Mobilen går varm

Lade ut våra köksmöbler i ek på blocket i eftermiddag och sen dess har telefonen gått varm. Herregud vad folk ringer, helt sjukt. Från det att jag lade ut annonsen till 1 timme senare hade det ringt 15 st. Trots att jag tagit bort annonsen så ringer det och jag får sms fortfarande. Vi sålde i alla fall våra möbler till ett trevlig par. Jonas var snäll och tog emot dem samt monterade ner bordet åt dem medan jag var på spinning och svettades. Skönt att det blev sålt fort, så vi kan få upp vårt nya. Appropå det nya, så var ett bordsben sönder upptäckte Jonas. Det känns mindre kul att behöva reklamera, men men jag är på så gott humör idag så det gör inte så mycket!

Här hemma har vi ätit en riktigt god middag till "På Spåret". Vi hann precis klart, kl 19:58 tog jag upp köttet från stekpannan. Snart blir det efterrätt med jordgubbar och grädde. Jonas sitter och monterar stolarna, han är duktig min karl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar