söndag 27 mars 2011

Award

Jag är verkligen jättedepp p.g.a. bildkrånglet på bloggen. Känns inte alls kul och jag som hade så mycket bilder att visa, typiskt. Jag hoppas verkligen att det löser sig imorgon! Jag gick in och läste på en blogg som jag följer varje dag och då blev jag lite gladare. Jag har nämligen fått en Award av finaste Jannie. Jannies motivering:
"Jag är inget vidare på att skriva motiveringar till varför jag skickar just till dessa fem,
men det är några av de bloggarna som jag är inne och läser varje dag.
Så man kan säga att de är som ett gott glas vin eller som den chokladbiten jag bara vill ha!
(men då helst inte ska äta just nu...ha ha ha)
Så har ni inte vart inne och kikat hos dom,så GÖR DET!De förgyller min dag!"

Jannies blogg är helt underbar tycker jag. Hon bjuder på sig själv och jag både ler och skrattar när jag läser hennes blogg. Hon är helt enkelt en helt underbar härlig människa. 
Reglerna för Liebster Award är enkla:Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar. Awarden går vidare till de fem
du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras
blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award.
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig.


Det var svårt att bara få välja ut 5 st att nominera, det finns så många fler jag skulle vilja nominera eftersom jag har så många bloggfavoriter. De jag valde ut denna gång valde jag dels för att jag kommenterar deras bloggar ofta samt att jag får många kommentarer från dem. Deras bloggar är personliga, roliga, intressanta och de är skapade av härliga människor. Tack för att jag får ta del av er vardag och liv ♥

Emelie             Cecilia              Josefin              Maja                Ida

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig start på dagen att få börja med att läsa de orden!!Tusen tack snälla du!
    Nu har du gjort min måndag!

    ha ha ha Det är samma här.Larsa är RÄTT svår att få med sig dit ner...Karlar!Men har du chansen,så åk dit!Fanns en hel del.Även om utbudet just till pojkarna var lite småsnålt.Men det är det ju i de flesta affärer om man jämför med flick.

    Ha en underbar dag raring!KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Tack själv för att jag får ta del av ditt liv Du får min award, din blogg är en av mina absoluta favoriter!!! Kram fina du!

    SvaraRadera