torsdag 24 mars 2011

Bloggfri kväll

Idag har Jonas bestämt att vi ska ha en bloggfri och codfri kväll. Jag får inte sitta med datorn och Jonas får inte spela cod. Istället har Jonas bestämt att vi ska mysa ner oss i soffan tillsammans och se på "Eat Pray Love". Vi började att se den en kväll men då somnade jag med en gång tyvärr. Jag bloggar lite i smyg nu medan Jonas tar hand om disken...hihi. Men nu hör jag att han börjar bli klar så det är bäst att jag stänger av fort som bara den. Ha en underbar kväll min fina läsare!

5 kommentarer:

  1. Den är så fin den dressen ifrån polarn, jag har tittat på den fast i rosa (såklart) =) till Ebba. Hoppas ni hade en mysig kväll,

    SvaraRadera
  2. Så hon smyg-bloggar??hi hi hi
    Underbara bilder på Joppe!O så fint kit han har på sig.
    Sångstunden var på biblioteket här i "stan".Här finns en ÖF oxå,men där har jag inte heller vart...Men några av mammorna på sångstunden tyckte ABSOLUT att jag skulle pröva på ÖF.Det var ju SÅ bra!Vi får se vad som händer helt enkelt...

    Tack rara du!Va go du är!Victor hälsar o tackar så mycket oxå.Sov så gott vännen.Stor kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med en blog- och codfri kväll! Hoppas den var riktigt myspysig!
    Jag är så nyfiken på vad du fick för överraskning?????

    SvaraRadera