lördag 26 mars 2011

Gäsp

Joppe har sovit oroligt inatt och legat och gnytt så vi har hört det in till vårt sovrum. Han har inte vaknat någon gång, tack och lov men jag och Jonas har inte fått många timmars sömn. Inte nog med det så valde Joppe att vakna tidigare än vanligt, nämligen kl 06:00. Det har inte hänt någon gång tidigare, inte vad jag kan minnas i alla fall. Jag tog upp Joppe och så gick vi ut i soffan och lade oss och kikade på svtb efter en stund så somnade han i min famn och sov till 08:50.

Nu är Jonas och hjälper sin bror att flytta och jag och Joppe ska börja förbereda frukosten. Jag är riktigt hungrig så det ska bli gott med god lördagsfrukost. Har vi tur så kommer Jonas hem när som helst och kan äta frukost tillsammans med oss.

Idag fyller också Joppes kompis Elton år! Så vi vill passa på att skicka många grattiskramar till honom samt önska honom en rolig födelsedag! Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!


2 kommentarer:

  1. åh hur gör du för att få texten brevid bilden så?? Snyyygt. Det vill jag med ha som variation!

    Hoppas ni har kul avrt ni än är påvög idag.. Jag tror stellas :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Det var då en tidig morgon det!
    Hoppas verkligen att han sover längre imorgon.

    Visst är det kul med Ullared!Finns verkligen hur mycket som helst av typ allt.Men det finns ju en hel del skit också...Självklart ska jag fixa lite bilder!I vanlig ordning så blev det mesta till Victor.Leksakerna är ju så mycket billigare där.
    Hoppas ni haft en riktigt härlig lördag fina du!
    Stor kram

    SvaraRadera