söndag 20 mars 2011

Joppes presenter

Tänkte att jag skulle ta och visa er lite av de presenter som Joppe har fått på sina kalas. Jag har tidigare visat vad han fick i fredags på sitt barnkalas. Men igår var det släktkalas och idag har vi haft vuxenkompiskalas.

Joppe har världens bästa moster som verkligen bryr sig om sin systerson. Trots att hon bor över 40 mil härifrån här och inte kunde vara ledig för att komma hem och fira Joppe så kom det två paket på posten :)
Tack alla ni som har uppvaktat och firat Joppe, ni är underbara och vi är glada över att ni finns i våra liv ♥

12 kommentarer:

  1. Ojj ojj ojj vad fina saker Joppisen har fått :) Men det är han värd :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket presenter han fått- fasen vad skoj! Det blåa setet från POP (tröja, body, Långkalsonger o sockar) har jag också,, så fint=)

    SvaraRadera
  3. Hihi nu har Joppe en massa saker som Joline också har :o) på bilden har J också converse fast vita till våren, klosslådan i plast, lektält fast rosa prinsess och popup med djur som kommer upp.. Jag tror dom gillar samma saker minsann, för visst är det väl han själv som önskat sig allt detta ?? hihihi ;o)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Och nej städa var nog inte meningen somsagt.. så tänkte jag också DÅ, men rätt som de va så dök ju den j*veln upp och dammsugarn fick sig en dans även om den knappt funkar.. så städat är det!

    Påtal om converse´n så beställde jag skor till hela la familja idag.. Tobbe sa innan han åkte till jobbet att jag fick fria händer med skor till honom, han tyckte det var roligare så att få se vilka skor när dom kommer hem.. haha KUL tänkte jag, men shit vilken beslutsångest. Men till mig och Joline blev det iaf VITA converse! Dock är jag oerhört osäker på storlekar i converse. til mig chansade jag på 37,5 och til Joline 21. Men med min vanliga otur så är det väl förs mått till oss båda. Ingen aning om barnconversen är små i storlek. märkte du om joppes va stora i strl om du jämför med andra skor han har?? Jaja annars får jag väl skicka tillbaka å byta sen när dom kommer hem, tror det är försent att ändra en beställning jag redan gjort..

    SvaraRadera
  5. Tack för ett jättemysigt kalas!

    SvaraRadera
  6. Högst troligt är det nog mammorna det beror på haha!

    Men shit jag kanske skulle tagit 22 till henne ändå, Äh det är ju bara byta isf.. Det hinns ju innan våren är helt här utan blask å snö! det var fri frakt å fria returer, fast oavset så brukar det ju vara gratis att byta en vara till annan storlek! Men det ordnar sig nog med den saken! Hoppas bara tobbe blir nöjd sen också med mitt val :o)

    SvaraRadera
  7. Jaa får hoppas dem passar, den här ålderna när 86 är i storlek på kläder så är det ju ganska vanligt att dem stannar upp lite.. många barn som har 86/92 länge. å det stämmer nog för J ligger däär och har gjort ett tag!

    Till T blev det inga converse, han fick ett par lite grövre "tennisskor" från puma.. svarta, enkla. Jag vet att han ogillade sina svarta converse sneakers han hade å höstas så jag vågade inte, även om jag tycker dem är ursnygga och jag va bra nära att ta ettpar likadana men jag hade nog fått skäll då, hihi!!

    SvaraRadera
  8. Eller Joline har 80 i endel kläder också.. men mest 86 :o)

    SvaraRadera
  9. Jaa det är så klurigt det där med storlekar, speciellt om det skiljer så olika på samma märke.. olika butiker att de skiljer kan jag förstå! Å de e ju knappast att man provar i butikerna heller, haha! Å jag har förmågan att alltid köpa förstort, jag tänker jämt sådär som mamma en gång lärdemig, bättre förstort än förlitet, haha! men jag börjar bli bättre ;o)

    Föresten nu har jag flera dagar i rad gått runt och funderat på vad det är för sorts lärare du är och inte kommit till skott att fråga ;o) så?
    *nyfiken i en strut*

    Jag tycker det är jättekul att shoppa till Tobbe, men så sällan jag VÅGAR köpa när jag är själv, min smak är nog lite för annorlunda för honom.. eller rättare sagt. han är för enkel i sin smak.. hihi! fast han har nog inte ratat något än på 4 år (som han sagt iaf) haha..

    SvaraRadera
  10. Herregud vad ni har kalasat i helgen o vad mycket fint han har fått.

    Jag älskar fjällrävenväskan, den är så himla söt :)

    SvaraRadera
  11. Godmorgon.Vilka fina presenter din son har fått på sin dag :) Ha en skön dag.kram

    SvaraRadera
  12. Vad kul att få se Joppe i tältet:)

    SvaraRadera