torsdag 10 mars 2011

Kvällen

Nu är vi hemma efter en eftermiddag och kväll full av roligheter! Vi alla var riktigt trötta när vi lämnade Enjoy, men glada och nöjda med dagen. Baby showern gick bra, Petra blev verkligen helt överraskad vilket var extra kul. Vi fikade här hemma, Petra öppnade presenter och vi pratade, skrattade och hade jättetrevligt.

Efter själva baby showern frågade jag Petra om inte hon kunde skjutsa mej till banken för jag behövde ta ut kontanter tills imorgon. Det gjorde hon glatt och när vi kom utanför banken sa jag till henne att jag bara skojade och att vi var på väg någon annanstans. Petra tvärnitade och blev helt chockad, när jag väl berättade att vi var på väg till Enjoy för middag och music quiz var det första hon sa "jag vill hem och byta om". Haha men det fick hon inte. När vi kom in på Enjoy satt våra killar där och väntade och vi hade en jättekul kväll.

Bilder kommer imorgon, nu är jag allt för trött för att orka hämta kameran. Natti Natti!

P.S. Såååå härligt med fredag imorgon! Jag är ganska mycket överlycklig över det!

5 kommentarer:

  1. Åh det låter som en strålande kväll!!! Mysigt!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kväll ni fixade för eran vän=) Verkligen ur sött!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig kväll och ef.m. ni fixade. Tänk om man fick det när man var gravid.

    SvaraRadera
  4. Va goa ni är som fixade en sådan överraskning!
    Riktigt fina vänner det!
    O typiskt oss tjejer att tänka att man vill hem o byta om först....ha ha ha

    TACK för komplimangen vännen!Vad härlig du är!
    O jädrar vilken bra smak våra små killar har då.
    För vi mammor har ju absolut inget finger med i spelet om vad som åker med på önskelistan...Nej nej!
    Man får ju passa på att bestämma så länge man kan!
    Nu ska jag läsa ikapp mig lite här nedan.Du är grym som hinner med så mycket inlägg.Superkul!
    Hoppas ni får en riktigt härlig fredag!KRAMAR

    SvaraRadera
  5. I like shopping too! There are some sites as my lovers,let me introduce to you here if you like. www.mychosenwholesaler.com has Chanel bags,coach bags,tiffany jewelry,LV boots and so on.
    www.brandclothingfactory.com can supply Louis Vuitton Jeans,D&G Jeans, Moncles and so on.
    www.hiallstar.com has MBT shoes on sale and converse shoes.

    SvaraRadera