lördag 26 mars 2011

Mössebergs Djurpark

Vårt val tidigare idag blev Mössebergs Djurpark i Falköping. Det var det soliga vädret som avgjorde vårt beslut. Först var vi inne på att åka till Stellas Lekland men det är ju inomhus så dit kan man lika gärna åka när vädret är sämre. Joppe tyckte det var riktigt kul att träffa djuren och han skrattade mycket. Joppe tyckte att getterna var allra roligast och han hade nog gärna hoppat in till dem om han fått. Vi lekte aldrig i lekparkerna där för det var alldeles för kallt, det blåste och det var kyligt i vinden.

5 kommentarer:

  1. HÄRLIGT! Vi längtar till lite mer värme ute sen ska vi till kolmården.. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. jaa, fast Jolines skor va lite stora också men måste ju räkna med att hon nog ska kunna ha dom hela sommare varvat med sandaler och sina andra nike.. :o)

    SvaraRadera
  3. Åååh så mysigt ni verkar haft det :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka supermysiga bilder!
    Måste ha varit en härlig dag.Synd att det var så kallt bara.Här har vart kanonväder hela dagen,så man får ju hoppas det håller i sig.Men det kommer säkert snö snart igen...ha ha ha
    Sov så gott!Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag var där när jag var 11 senast men minns inte mycket.. vad kul det skulle vara om man tajmade in samma dag att åka dit :o)

    Förra sommaren så åkte vi till Liseberg och påvägen ner på morgonen så läste jag en tjejs blogg(en tjej jag "träffade" på familjeliv när jag var gravid). Vi var gravida samtidigt med nästan samma bf. Men iaf då läste jag hennes blogg och läste att dom då var på hotell i göteborg och skulle besöka liseberg just den dagen vi var påväg ner. detta var alltså förra året.. Så komiskt.. Så vi träffades då och sa hej. Jag hade hennes nummer och kunde smsa. Värlen kan kännas så liten ibland ;o)

    Kram

    Kram

    SvaraRadera