tisdag 1 mars 2011

Påläggstjuven

God morgon tisdag och god morgon mars!

Just nu ligger jag och Joppe i soffan och kikar på svtB [barnkanalen]. Vi ligger bredvid varandra inlindade i en gosig filt. Jag har datorn intill mej och det är minsann inte det lättaste att skriva i denna position, men jag ger inte upp! Självklart ska ni ju få ett morgoninlägg från oss! Tyvärr kan jag inte lägga upp ett fint kort på oss eftersom det inte finns någon som kan fota oss. Därför får ni nöja er med gårdagens Joppe, vilket inte är fy skam ;)

Snart ska vi sätta oss vid köksbordet och äta lite frukost. Joppe har i och för sig fått välling nyss så han är nog inte så hungrig, jag däremot är vrålhungrig. Joppe kommer som vanligt att tigga pålägg från mej, han gillar pålägg lika mycket som jag, gärna direkt i handen utan smörgås.

4 kommentarer:

  1. Haha jag har en liten påläggstjuv här med... Idag har hon glatt mumsat i sig av mitt ägg :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du är så på träningen fortfarande... Man får lite abstinens faktiskt! :-)

    SvaraRadera
  3. haha att äta bart pålägg är ju så gott, Melvin och Rasmus är likadana hehe...

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder både här o i inlägget ovan.
    Victor är precis likadan.Ska stänga ALLA dörrar.Så fort man öppnar en så gasar han på o åker dit.
    Killar...ha ha ha

    SvaraRadera