söndag 27 mars 2011

Städdag

Nu har vi äntligen städat klart! Jag älskar doften av nystädat och tycker det är helt underbart när det inte är en massa saker framme utan allt är på sin rätta plats. Nu äntligen kan jag njuta av söndagen och känna mej avslappnad. Jonas ska snart åka och handla lite, vi är riktigt sugna på marängsviss ikväll så det ska inhandlas, eller ja ingredienserna till det. Gott ska det i alla fall bli!

Igår såg vi på filmen Grown Ups och den var riktigt bra tycker jag. Vad det blir för söndagsfilm ikväll vet jag inte, men jag hoppas på någon romantisk komedi eller liknande.
P.S. Förresten så fungerar det inte att ladda upp bilder här på blogspot, någon annan som har problem med det?

2 kommentarer:

  1. Ja, det är verkligen underbart att ha det nystädat :) Hoppas det löser sig med bilduppladdningen! Kram

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga att du har fått en award hos mig!
    Kikar in lite senare igen.STOR KRAM

    SvaraRadera