torsdag 10 mars 2011

Tittut!

I förmiddags så har Joppe var lite trött och gnällig, men inte velat sova. Han har istället lekt mer än vanligt och kämpat för att inte somna. Gnuggat sig i ögonen, skakat på huvudet och gäspat...men NEJJJJ han är inte alls trött, Sötunge! Nu har han i alla fall fått i sig lite lunch och när jag lade honom i sin säng somnade han med än gång. Därför ska jag passa på att vila lite jag med, så jag är pigg och glad när Petra kommer över sen.

På bilden nedan leker Joppe tittut med kameran, det är mycket roligare än att leka tittut med mamma!

4 kommentarer:

  1. Tack tack tack snälla Linda, du har förgyllt min dag med denna info, nu blir de ju mycket bättre :-)
    Lyckliga jag... kram

    SvaraRadera
  2. Hihi han är ju för söt!!!

    SvaraRadera
  3. *Carro, Elsa och lillebror i magen*10 mars 2011 kl. 16:34

    Åå gud han är så gudomligt söt din lilla Joppe :) Min Elsa tittar på han o säger vovve.. hennes mormors vovve heter joppe.. hihi!

    kram på er

    SvaraRadera