lördag 9 april 2011

Förhoppningar om en bra dag

God morgon lördag!

Joppe blev lite piggare under eftermiddagen igår och orkade i alla fall leka lite samt få i sig lite mat. I natt har han dock sovit oroligt vilket säkerligen beror på tandsprickning samt hunger. I morse valde han att vakna redan vid 06:00. Som tur är somnade jag ganska tidigt igår kväll så nu ligger vi i soffan och kikar på barnprogram medan pappa Jonas får sova vidare.

Dagens planer är inte direkt bestämda då vi inte riktigt vet hur det är med Joppe idag. Än så länge har han ingen direkt feber. Men han är fortfarande gnällig och har antagligen ont. Jag ska i alla fall försöka ta mej en tripp till Skövde för att kika lite på Polarn o Pyret samt lite andra affärer. Killarna får stanna hemma och mysa och leka istället. Sen ska vi försöka tillbringa mycket tid ute, både i trädgården och i lekparken. Men allt hänger givetvis på hur Joppe mår.
Joppes krya-på-dej-present från mormor och morfar blev en grill. Joppe har lekt med den hemma hos Melker, så det var en favorit även här!

5 kommentarer:

  1. Grillen är ju för söt, jag & Klara kanske kommer förbi på en körv me brö' någon dag ;)

    SvaraRadera
  2. Vart är den grillen köpt? Ur häftig ju;-)

    Mamma sa att dem hade fått in lite bara, dem plockade upp det igår. Denim wash jeansen samt dem 2 tshirtarna (pool o tomato) som på bilden. Dem får bara in 2 i varje storlek. Så skynda o fynda om du vill ha det. Jag ska dit om en stund. Jeansahortsen hade inte kommit in. Inte klännig o kjolen heller. Men det är ju inte säkert dem får in allt.

    SvaraRadera
  3. Å den där grillen är underbar. Såg den i en leksakskatalog igår och blev kär =)!

    SvaraRadera
  4. Ja var kan man köpa grillen? Den är ju så fin!
    Lite sugen att köpa en till Melwin också:)

    SvaraRadera
  5. Hoppas det håller i sig nu att han får vara pigg lilla Joppe :o) Vilken söt grill, såna har jag aldrig sett.. och hoppas du hittade en massa fint på polarn.. jag ska nog också göra en beställning därifrån på nätet.. undra om det är 20% på nätet också?? vet du?
    Jobbet går bra, men blev sjuk och sen vet jag inte om jag blir tvungen att söka annat jobb ist kanske.. får se!
    Kram

    SvaraRadera