lördag 9 april 2011

Home Alone

När vi kom hem från Skövde åt vi en sen lunch tillsammans med mina föräldrar. Joppe sov fortfarande, så han hade nog knappt inte märkt att vi varit borta. När Joppe vaknade gick vi ut i trädgården och lekte. Pappa Jonas passade på att spela lite golf på gräsmattan och vi kikade på och jagade bollarna. Sedan tröttnade jag och Joppe så vi tvingade med pappa Jonas till lekparken där vi gjorde sandkakor, sandslott, gungade osv. 

Nu ikväll är Jonas hemma hos en kompis och kikar på golf, Joppe sover och jag gör minsta möjliga. Hade hoppats att det gick någon bra film på tv, men icke. Och jag orkar inte leta fram någon bland alla våra dvd-filmer. Istället blir det att läsa lite bloggar, äta chokladbollar och sedan lägga mej i sängen och kika på webb-tv. Det finns säkerligen något program jag missat att se på i veckan.

Hoppas ni har en mysig lördagkväll!

4 kommentarer:

  1. Verkligen kasst på tv ikväll... Konstigt att allt bra ska gå på veckorna :( hoppas att du har en mysig kväll!

    SvaraRadera
  2. Men fyllde inte han år för ett par veckor sedan?? Tänkte på skorna du skulle byta. Det är öppet på söndagar 11 eller om det är 12 till 16 eller 17. Kommer inte riktigt ihåg. Det är ju så dumt med 2 storlekar av varje. Det tar ju slut så fort liksom då. Jag köpte jeans, 4 tröjor, 2 ziptröjor, 2 mössor, leggings o sockar. Tror att det var det. Har ju fått så mycket av mamma. Så hade ju redan det mesta. Gillar verkligen deras halksockar. Har inte haft dem förut. Är ju lite dyra liksom. Lägga massa pengar på sockar. Men nu har jag alla möjliga färger o är super nöjd:-) Vart köpte du skalbyxorna? Borde också köpa mej ett par eller två. Men när använder man dem? När man ska till sandlådan bara eller annars också?

    SvaraRadera
  3. Tyckte din kväll lät alldeles underbar... Chokladbollar liksom =)

    SvaraRadera
  4. Va skönt med en lugn kväll men jag kan hålla med dig om att det verkligen inte gick något bra på tv igår. vi satt vid varsin dator här hemma och sen skulle vi se nåt tillsammans men fanns inget så somnade båda två på soffan till nån dålig komedi!

    SvaraRadera