fredag 22 april 2011

Långfredagen

Idag startade vi morgonen med morgonmys i sängen. Både Joppe och jag tyckte det var mysigt att ligga och dra oss tillsammans med Jonas. Det hör nämligen inte till vanligheterna en fredag morgon. Sen gick vi upp och åt en god frukost tillsammans innan vi tog en morgonpromenad tillsammans med Figo. Vi gick en långpromenad men fick avsluta lite tidigare än tänkt eftersom Figo ville gå hem. Han var både varm och törstig stackarn. Så vi gick hem och sen satt vi ute i trädgården en stund och lekte.
Nu är Jonas och spelar golf, Joppe sover och jag ska bara ta det lugnt. Jag har precis gjort iordning disken och är därmed värd lite bloggläsning. Hörs lite senare!

1 kommentar:

  1. Jag var där i onsdags o handlade! Tror det kanske har vart sådant erbjudande hela vecka o fram till måndag! Ville ha ett par converse till Tilde så därför gick jag dit! O då såg jag det erbjudandet o kunde givetvis inte stå emot, då jag gillar så mycket deras dyra kläder! Fasen vad stora converse skorna är i storlek! O dessutom ser det ut som man har skit stora skor fötter! Haha;-) Hoppas du hittar något om det blir så att du åker!

    SvaraRadera