onsdag 20 april 2011

Myskväll

När Jonas slutade jobbet tog vi en härlig promenad med Joppe och Figo. Sen tog vi bilen till Sportringen för att prova cykelhjälm till Joppe. Vi hittade en som passade bra, så det var lika bra att köpa den. Så nu i helgen ska vi cykla massor. Underbart!

Vi åkte också till Ica för att storhandla och det verkade resten av stan också planerat. Usch så mycket folk det var. Man fick knappt inte plats med kundvagnen inne i affären och självklart fick vi avstämning, vilket jag alltid tycker att vi får då vi handlat riktigt mycket. Men nu är det i alla fall fullt i både kyl och frys, så vi kan frossa ordentligt de kommande lediga dagarna.

Nu ikväll har vi haft en riktigt mysig kväll, vi har ätit gott och bara myst. Nu har Jonas gått in i spel-rummet och jag kikar givetvis på Greys. Hoppas att morgondagen blir lika bra som idag!


6 kommentarer:

  1. Yes,, hela affären:-) Köpte du shortsen o tröjan [villervalla]?

    SvaraRadera
  2. Härligt att cykla och mysigt med myskväll. :)

    Tack så mycket. Hihi. Det var roligt att påskpynta, det var flera år sen sist.

    SvaraRadera
  3. Haha så typiskt de blir alltid avstämning när man handlat mycket.. slår aldrig fel :o) fast vi har faktiskt klarat oss längre ifrån det nu.. det är nog 4 månadersen sist tror jag.. å då handlar vi 2ggr i månaden(lite mera)!

    Av villervalla blev det bara solhattar idag, just för att dem ska i påskpåsarna till Joline och hennes kusin som är 1 år äldre! men hade jag haft lite mer tid i butiken så hade nnog mer följt med hem :o) får bli en liten beställning på hemsidan ist :o) jag suktar efter linnena de har med tights till.. å sen är jag klyven ang överdragsbyxor.. visst kommer man använda det lite i sommar även fast det är sommar?? vi har ännu inga, utan drar över fleece bara när det är mindre fint väder å så galon när det är blött.. men mindre soliga dagar så passar sig väl överdragsbyxa? KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Ja som en sulky men bra mycket snyggare.. Håller med dej helt;-) Shortsen såg dem ut att ha en hel del kvar av. Multistripe tröjan vet jag inte- men kanske. Man ska alltid fråga dom efter storlek om den inte finns ute. Det är ganska ofta dem kan ha storleken på lager. Har hänt mej ett par ggr det sista. Shortsen är skit snygga. O jeansen också- älskar dem. Mjuka o skön kvalité. O sitter snyggt.

    SvaraRadera
  5. Ja, jätteroligt. :)

    Mm, verkligen!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Jag ska åka o handla inför lördagen ikväll!
    Ser jag inte direkt fram emot...Lär ju va hur mycket folk som helst ja!
    Cool tischa Joppe har fått!Älskar färgen.

    Ja men då förstår jag.Kan tro att det blir svårt att vara pappa-ledig då.O det är ju LÄNGE kvar till augusti så det är ju bara att njuta vidare för din skull.Fantastiskt bra vi har det! ; )
    Victor hälsar o tackar så jättemycket,att i forts så ska han bara ha grönt!ha ha ha Tack vännen!
    ha en underbar dag på eran lilla utflykt!KRAMAR

    SvaraRadera