tisdag 19 april 2011

Oväntat besök

När jag låg och läste vid 14:15 såg jag plötsligt att mobilen började lysa (hade ljudlös på). Det var Maja som undrade om hon fick komma hit, hon var nämligen utelåst. Självklart fick hon komma hem hit och vi satt och kikade på barnprogram med Joppe som redan vaknat. Sen åkte Maja iväg på synundersökning och jag och Joppe tog en promenad tillsammans med pappa Jonas och Figo.

Senare for jag och Maja iväg på en spontantripp till Skövde för att inhandla underkläder till Maja som hon ska ha på bröllopet. De Maja valde var riktigt fina och romantiska, bra val! Vi lyxade till det med fika också, det blev kulglass och kaffe/te.

Nu har jag precis tagit mej en lång skön dusch och ligger i soffan och ska läsa en massa bloggar. Sen blir det Desperate Housewives innan det är läggdags. Härlig tisdag!

4 kommentarer:

  1. mysigt med bröllopsfix!! när är de dax??

    kram

    SvaraRadera
  2. Den låter inte alls längre. Den behövdes helt enkelt köras in lite. Vagnen är verkligen grymt bra. Lätt, smidig o helt underbart go att köra. O så mycket snyggare än alla sulkysar [brio osv]. Swiften är ju som en sulky faktiskt. Var du sugen på en bee+? Tänkte eftersom du frågade för ett tag sen om jag tyckte den var bra.

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktigt härlig dag!
    Tack snälla du!Kan lova att det var en jäkla match att komma i dom,men jisses va nöjd va när det gick.Ingen vacker syn ovanför linningen direkt,men det är bara att jobba vidare...
    Jag jobbar på JC.Jsut nu jobbar jag bara varannan söndag 12-16.Ska inte börja jobba på "riktigt" förrän i januari.MEN vi har lite funderingar på att Larsa kanske ska vara pappa-ledig en dag i v from i höst.Inget bestämt än,men vi tror att vi ska göra så.Vad jobbar du själv med?O hur länge ska du vara hemma?hoppas ni får en härlig dag idag!KRAMAR

    SvaraRadera