torsdag 7 april 2011

Sover bort febern

Joppe som aldrig sover på förmiddagen somnade redan vid 10:20 och sover gott fortfarande. Hoppas det fungerar att sova bort febern, som det sägs, vilket det säkerligen inte gör. Men jag lever som alltid på hoppet! Jag hoppas i alla fall att han kommer att sova en bra stund till så han blir lite piggare när han vaknar.

Idag skulle jag egentligen behöva städa, som jag alltid försöker att göra på torsdagar. Men jag är rädd att väcka Joppe eftersom han är så lättväckt. Jag skulle även behöva ta mej till ett apotek för att köpa mer alvedon till Joppe. Jag får helt enkelt vänta tills Jonas kommer hem, då har vi en hel del att göra innan vi [förhoppningsvis] ska på kalas.


4 kommentarer:

  1. Stor Kram till lilla Joppe !

    SvaraRadera
  2. Men stackars lilla Joppe!Dumma tänder!
    Hoppas han lyckades sova bort febern o att ni kommer iväg på kalaset!
    TACK!Va kul att du oxå gillade kläderna!Hoppas nu bara de finns i XLNT-stl oxå...
    Blir en sväng till stan så fort vi är krya här!
    O larsa hälsar o tackar o säger -Va kul att hon tycker att jag ska pröjsa!Vad har jag gjort henne?ha ha ha
    Ha en härlig eftermiddag fining!KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Stackars lilla Joppe! Hoppas att han sover bort febern så ni kan komma imorgon!

    SvaraRadera
  4. Stackars Joppe! Alfred brukar vara sån som sover mycket när han har feber.
    Hoppas det blir bättre snart!

    SvaraRadera