tisdag 5 april 2011

Tulipa gesneriana

Det blev ingen spinning igår heller. Maja ringde och frågade om vi inte kunde ta en långpromenad i solen istället. Givetvis tyckte jag att det var en bättre idé. Vi gick i Petersburg och både motionerade och hann prata en massa. Spinningen får vänta tills imorgon helt enkelt! Inte nog med att jag fick en härlig promenad, Maja hade även med sig en jättefin bukett blommor som tack för i lördags.

Idag vaknade Joppe 08:00 vilket var riktigt skönt. Även idag känner jag mej utvilad och riktigt pigg och glad. Vi har varit ute på promenad, pratat med Jessica, lagat lunch, lekt och nu sover Joppe middag och jag ska lata mej framför datorn, tvätta och plocka iordning lite här hemma. I eftermiddag funderar jag på om jag och Joppe ska ta oss en tripp till Lidköping. Vore kul att kika lite i affärer samt göra lite ärenden. Vi får se hur det blir, det beror nog mest på hur länge herrn behagar att sova idag.


5 kommentarer:

  1. Om ni inte åker över till Lidköping får ni gärna möta upp oss på lekparken (museé) i eftermiddag :)

    SvaraRadera
  2. visst är de underbart med tulpaner!! vill hellst alltid ha en vas ståendes med dessa vackra ting här hemma...
    Ni verkar haft en mycke rolig å mysig möhippa!! Duktigt av er å kunna sy en sån fin tingelingklänning vill jag säga....snyggt jobbat!!

    SvaraRadera
  3. Så vackra!Gulligt gjort utav henne!Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin bukett, den var du garanterat värd! Möhippan verkar blivit riktigt lyckad!
    Kul att ni kommer på kalaset! Kram

    SvaraRadera