måndag 11 april 2011

Vilken härlig dag!

I förmiddags fick jag sms av Ida som undrade om jag och Joppe hade lust att gå en promenad med henne och Klara. Självklart ville vi komma ut i det fina vädret och gärna med så härligt sällskap! Det får vi göra om snart igen!

När vi kom hem åt vi lunch, Joppe åt 5 skedar sen ville han inte ha mer. När ska denna matvägran gå över? Jag hoppas att det beror på tänderna, så det kan försvinna snart. Jag hoppas att han får i sig lite mer mat när han vaknat i alla fall.

När Jonas slutar jobbet idag ska vi åka en sväng till Lidköping. Vi behöver byta skorna, som vi inte hann göra i helgen samt köpa någon mer present till Joppes mormor som fyller år imorgon. Så det blir ingen spinning för mej idag tyvärr.
Bild tagen i lördags!

4 kommentarer:

  1. Härligt med fint väder. :) Själv har jag sovit bort dagen då jag jobbat inatt och ska göra även nu inatt.
    Hoppas matvägran snart går över.

    Nu är vinnaren i Glimra-tävlingen avgjord förresten. Gå in och kika om det blev du.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken superhärlig bild! Det är så magiskt med vädret som vi fått haft hos oss nu några dagar :) Kramkram

    SvaraRadera
  3. Gosingarna då!
    Men det måste va tufft för mamma hjärtat när de inte äter!5 skedar är ju fasiken inte mycket.Men det måste väl bero på tänderna då eller?
    Han kan ju inte bara sluta gilla mat helt plötsligt...Hoppas vändningen kommer snart.Gärna idag!Massa kramar från trädgårsmästar´n (ha ha ha)

    SvaraRadera
  4. Det ser underbart ut i solen och sandlådan!! :o)

    Kramar

    SvaraRadera