torsdag 19 maj 2011

Ett regnigt Skara som förhoppningsvis övergår i sol

Igår när Jonas kom hem från jobbet gick jag upp till stan för att träffa Maja på Nockes. Där fikade vi, pratade samt planerade inför deras bröllop. Igår var det exakt en månad kvar :) Vilket givetvis gav mej panik angående att jag INTE köpt klänning, skor, någon kofta eller liknande att ha om det är lite kyligt, gjort klart festprogrammet samt redigerat filmerna från möhippan och svensexan. Så nu vet jag vad jag måste ta tag i!

Det var ett grått och trist väder vi vaknade upp till idag. Regndroppar på fönsterrutorna och vattenpölar på gatan. Jag som var så sugen på att spendera dagen ute antingen i en lekplats eller ute i trädgården. Joppe älskar verkligen att vara ute och det är så härligt att se honom så glad när han leker i sandlådan, gungar, plockar maskrosor och traskar omkring. Enligt prognosen på Klart.se så ser vädret dock ganska lovande ut idag, så jag hoppas att solen kikar fram snart och torkar upp allt blött så vi kan gå ut en sväng idag.


1 kommentar:

  1. Här har minsann solen dykr upp idag!Weiiii-ho!
    Hoppas den kommer till er med!

    Tack sötaste du.Victor mår kanon!Inga sviter efter sprutorna här inte.LYCKA!
    Stor kram på er

    PS Ska hälsa Larsa att du oxå tycker att han får shoppa lite presenter... ; )

    SvaraRadera