onsdag 18 maj 2011

Hårvård

Jonas ville gärna ge mej lite presenter eftersom jag är sååååå snäll som låter honom spela golf och jobba över mycket. Men han visste inte vad han skulle köpa, så jag tipsade honom lite och fick "order" om att beställa. Så igår beställde jag lite hårvårdsprodukter från Lyko.se. Mina börjar ta slut här hemma så det var verkligen dags för en ny beställning. Jag valde att beställa Loreal Absolut Repair, både schampo och inpackning som jag brukar använda. Sen slank det även ner en annan fin produkt i varukorgen, nämligen hårinpackningen som har vunnit "bästa inpackning" 9 år i rad, nämligen Joico K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor. Jag har aldrig testat den innan, så det ska bli spännande och jag hoppas verkligen att den är så bra som det sägs.

Tack älskling! Du är bäst!

4 kommentarer:

  1. Det var du värd Linda!!!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med nya produkter :) Jag använder också l'oreals absolut repair, spännande att se vad du tycker om den andra! Kram

    SvaraRadera
  3. Den inpckningen använder jag och den är superbra. Glöm inte att "stänga" med balsam efter.
    Jättefina bilder på Joppe och teckningen ser ut som ett proffs ritat. Men så har han ju målarblod i ådrorna:)
    Kram till hela lilla familjen!

    SvaraRadera
  4. Jag är ju oxå sååååå snäll o låter min karl spela en massa golf!ha ha ha O inte tusan får jag några presenter inte...Kan inte din karl ta sig ett snack med min???

    Tack going!Vädret va väldigt blandat här igår.Och idag.Men nu vänder det,bestämmer vi.
    Mer sol åt alla morsor!Stor kram på dig fina

    SvaraRadera