tisdag 10 maj 2011

Jordgubbs Joppisen

Joppe sover och jag har precis ätit lunch och sitter just nu och latar mej framför datorn. Jag borde egentligen passa på att vara ute i det fina vädret. Men Joppe vaknar nog snart så det känns inte som att det är någon idé att gå ut i trädgården och sätta sig. Jag får göra det senare i eftermiddag när Joppe kan vara med istället.

I förmiddags så har jag och Joppe röjt undan lite här hemma, vi har tvättat och varit ute på promenad med Figo. Vad vi ska göra i eftermiddag har vi inte bestämt än, vi får helt enkelt se vad som händer.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    FÖRLÅT att jag har vart kass på att kika in här.Har inte vart många min vid datorn sen i fredags inte!Underbart väder vi har!Jisses!Rena sommaren!
    Hur är det med er??

    sötaste lilla Joppe!Victor älskar oxå jordgubbar!
    O smart morsa som har tagit av tröjan där ja!
    Fläckarna är inte att leka med...ha ha ha
    Ha en fantastisk dag fina!Massa kramar

    SvaraRadera
  2. åh vad gott.. Jag längtar så till mitten på juni när våra "skedevigubbar" säljs.. (ett lantställe ettpar km bort). dom ligger i backen och frodas nu och frodas för min mage.. hihi!

    Kram på er

    SvaraRadera