onsdag 11 maj 2011

Roligt besök

I förmiddags fick vi besök från Tidaholm. Det var Mellis, Alma och Olle som kom hem till oss för att leka. Jag och Mellis har inte träffats på många år så det var riktigt kul. Jag har aldrig träffat Alma och Olle innen så det var extra roligt. De var lika söta och goa som jag trodde! Barnen lekte bra och vi hann även med att luncha tillsammans. Jag och Mellis lärde känna varandra då vi jobbade på Scan och det var för cirka 9 år sedan. Vi har till och med varit utomlands tillsammans och då for vi iväg till Kos. Jag och Joppe uppskattade verkligen besöket och hoppas att vi ses snart igen. Tack för idag!



3 kommentarer:

  1. Ja de va såå mysigt, vi trivdes alla så bra hos er!! Ni är så goa båda två!! Kul att få se Joppe "irl"
    hopaps vi ses snart igen, kram på er

    SvaraRadera
  2. Vart är Joppes grill köpt?? :-) Han är ur söt i sin dotstar pool tröja!

    SvaraRadera
  3. försökte kommentera detta inlägget i fredags men det var tydligen något strul då...
    UNDERBARA bilder på de små goingarna!Kramar

    SvaraRadera