tisdag 14 juni 2011

4 dagar kvar...

...till bröllopet och här sitter jag och försöker få ihop tidsschemat för tal och spex under bröllopsfesten. Det är minsann svårare än man kan tro. Tal ska blandas med spex, tal ska blandas med bildspel, tal ska blandas med filmer. Ja jag försöker helt enkelt få ihop en bra blandning. Det svåraste är nästan tidsperspektivet, hur lång tid tar alla tal? Hur lång tid behöver serveringspersonalen? Hur som helst så har jag och Petra (förra veckan) gjort upp ett preliminärt tidsschema, men nu har det tillkommit några till tal som ska placeras in och då behöver tidsschemat göras om så det passar in. Sen så har jag en miljon saker till som ska förberedas, hoppas bara att Petra kommer hem från BB snart så vi kan fortsätta med våra filmer. För jag kan INTE det programmet, illa illa.

Hur som helst så vet jag att allt kommer att vara fixat och klart tills på lördag, det är huvudsaken!


2 kommentarer:

  1. MKT att göra förstår jag!
    Stressa inte upp dig bara, det blir nog ett jättevackert bröllop även om det drar ut på tiden :) !

    SvaraRadera
  2. Jag var värdinna på ett bröllop förra året. Var så roligt!! Förberedelserna var ju minst lika roliga som själva bröllopet. Det tar ju mycket tid allting men när man får uppleva brudparets tacksamhet och glädje så är allt värt det =)

    SvaraRadera