fredag 17 juni 2011

Fixa och trixa

I morse klockan 09:00 kom Maja och Jonas och plockade upp mej här hemma. Vi begav oss då till festlokalen där vi dukade, fixade, donade, trixade osv. Klockan 19:00 var vi hemma i Skara igen, så det blev många timmars fix. Men det blev verkligen jättefint och det känns skönt att ha det mesta under kontroll inför morgondagen.

Jag hann även precis hem innan Joppe somnade, så jag hann i alla fall pussa honom god natt. Nu ikväll har jag och Jonas ätit latmat samt suttit med lite pappersarbete inför morgondagen. Känns inte som om jag kan göra så mycket mer nu ikväll. Istället ska jag ta mej en lång skön dusch och sedan bädda ner mej i sängen och läsa bloggar (avkoppling).

Imorgon bitti ska jag hem till Petra och fixa det sista inför bröllopet. Förhoppningsvis är vi effektiva så jag hinner fixa hår och smink i lugn och ro innan det är dags att bege sig till kyrkan och se mina fina vänner gifta sig. Det kommer att bli en magisk dag!

Idag har jag inte hunnit fota något, därför får ni en söt bild på min fina Joppe. Tagen förra året i juni.

5 kommentarer:

  1. Hoppas ni fåren bra dag!!!! Middag snart? :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul med bröllop imorgon!! Hoppas ni får en bra dag och att vädret är med er:-)

    SvaraRadera
  3. jaa, det var nog så! nu dröjer det nog ett tag innan hon får bada igen !

    så söt bild! det är kul att se gamla foton också! =)

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en fin dag imorgon och att vädret är med er :) alltid kul med bröllop!
    Söt bild:)

    SvaraRadera
  5. Åååå lilla charmtrollet!
    Så fantastisk söt!Kram på er båda

    SvaraRadera