tisdag 28 juni 2011

Plask Plask

Jag och Joppe spenderade 1,5 timme i trädgården, Joppe i sin plaskpool och jag bredvid. Underbart härligt väder idag och därmed helt perfekt badväder. Joppe älskar verkligen att bada och det är underbart att se hur hans ögon lyser av lycka.

Jag skulle så gärna vilja åka iväg och bada på t.ex. Blomberg eller Filsbäck någon dag, men det är så svårt när man är själv med Joppe. Vi får hoppas att vädret håller i sig bra och att pappa Jonas inte behöver jobba över så många fler dagar. Annars kanske vi kan lura med Maja och bada någon dag ;)


8 kommentarer:

  1. Jag åker gärna med :)

    SvaraRadera
  2. Jag och Klara åker också gärna med :)

    SvaraRadera
  3. Vilken gullig pool:-) Varför är det svårt att åka på bad med han själv?

    SvaraRadera
  4. Jag och Charlie vill också åka med! :)

    SvaraRadera
  5. Ser härligt ut!
    Vilken mysig liten pool!

    SvaraRadera
  6. jag hade gärna följt med. Vi får bada massa i fjällbacka när ni kommer.

    SvaraRadera