torsdag 16 juni 2011

Sjung om studentens...

Igår eftermiddag vid 15:30 åkte jag, Joppe, mina föräldrar samt Moster C och hennes Patrik till Lidköping för att se när Sarah sprang ut. Det var otroligt mycket folk och väldigt svårt att gå omkring med en barnvagn, ångrade genast att jag inte bar Joppe istället. Men men efter mycket knep och knåp lyckades vi komma fram till Sarah och hänga på henne lite saker. 

När vi kom hem tog vi en snabb fika allihopa och även Jonas som då kommit hem från jobbet. Vid 19:00 var det dags att åka hem till Sarah och hennes familj där det var studentfirande. Joppe blev väldigt trött så det slutade med att han och Jonas fick stanna hemma medan vi andra åkte iväg. Hemma hos Sarah blev vi bjudna på god mat och tårta. Lycka till Sarah och tack för att vi fick komma på din studentdag!


2 kommentarer:

  1. Vilken läcker tårta :-) Vissa har verkligen talang!

    Vill du hjälpa mig?? Är med i en tävling just nu där jag kan vinna en NY sulkyvagn =)

    Så gilla gärna butiken+bilden på vårat söta får:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

    Alla som gillat, länkar jag till i ett inlägg på bloggen!

    Skulle betyda enormt, vill så gärna vinna den!
    Ha en fortsatt fin dag! :-)

    SvaraRadera
  2. Skoj med student firande..fina bilder.HA en skön kväll..kram kram

    SvaraRadera