måndag 13 juni 2011

Svischat

Måndagen har bara svischat (vilket konstigt ord egentligen) förbi och här sitter jag i soffan och ska snart inta sovrummet. Förmiddagen försvann fortare än fortast, vilket den brukar göra när Moster C är hemma hos oss. Joppe älskar att ha henne här hemma och vill hela tiden sitta med henne, kolla igenom hennes smink, kamma håret och titta på hennes dator.

I eftermiddags for vi iväg till Skövde, jag, Joppe, Moster C och Joppes mormor. Joppe fick jättefina kläder och ett gosedjur inne på Polarn och Pyret av sin mormor, så han blev jätteglad.

Nu ska jag svara på lite kommentarer samt läsa bloggar innan det är dags att krypa ner. Ha en härlig kväll!


4 kommentarer:

  1. Sötproppen!
    Jag kanske kan komma förbi med servetterna imorgon. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad blev det för skoj shopping på Polarn O. Pyret? Har du mätt Joppisens fötter? Fick crocsen hem idag. Blev jätte bra till Milton. Dock inte jätte växbara då men. Storleken över kan han absolut inte ha. Dem åkte av hela tiden. Snygg han var i tofs. Brukar du ha det så?

    SvaraRadera
  3. Haha sådär ser det ut hemma oss med när det är matdags:)
    Sv; Smilla är snart 14 månader.

    SvaraRadera
  4. Klart han kan äta själv! ; ) Stor kille nu ju!

    Jasså minsann??Du drog iväg o brände lite av miljonen på en gång??HELT RÄTT!!
    Varför ska man ha en massa pengar som ligger o samlar damm liksom??

    Det skiljer 10 år mellan mig o Janina.Så TACK!Det tar jag som en komplimang minsann!Ska hälsa henne det också...he he he Hon är min yngsta lillasyster.Har två till i mellan oss.
    Hoppas ni har en underbar kväll vännen!
    Massa kramar

    SvaraRadera