onsdag 20 juli 2011

Cykeltur

Imorse vaknade Joppe redan vid 7 så vi fick starta dagen lite tidigare än vanligt. Som vanligt började vi med soff- och vällingmys framför bolibompa. Vår förmiddag spenderade vi på mitt jobb. Vi tog en cykeltur dit i morse efter frukosten och blev kvar en bra stund.
Jag var och hämtade mitt schema, pratade med mina fina kollegor och Joppe njöt av att leka och springa runt. Han trivs bra i förskolemiljön och brydde sig inte det minsta om mej, så jag hoppas det kommer gå lika bra då det är dags för hans inskolning.

2 kommentarer:

  1. haha... fördelen med att de små vaknar tidigt är att man hinner få ut så mycket av dagen ;)
    Det låter som om ni haft en mysig förmiddag !
    Vi ska strax gå till lekparken en stund innan jag lämnar grabbarna själva och sticker ner på stan för en myskväll med en vän :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Äntligen har jag några min över o läsa ikapp mig lite!Hoppas allt är bra med er.
    Måste ju säga att jag har då aldrig sett någon sötare i cykelhjälm!O jisses va vuxen han ser ut med en gång!stor kille minsann!
    TACK,vi har haft några fantastiska dgr i Sthl.
    Trots alla stressiga människor...ha ha ha
    Götet duger gott för oss! ; )
    Massa kramar

    SvaraRadera