måndag 18 juli 2011

Grå måndag

Idag är det grått och regnigt i lilla Skara och jag är otroligt rastlös. Det är så mycket som jag vill göra och det är så mycket som jag vill uppleva denna sommar och jag vill göra det nuuuu. Men Jonas jobbar ju tyvärr och om två veckor är det dags för mej att gå tillbaka till jobbet. Men fram tills dess så hoppas jag att det blir många fina dagar tillsammans med min lilla familj. Just nu ser jag allra mest fram emot vår tripp till Kolmården nästa vecka, det ska bli underbart!
Bilderna ovan är från i lördags i Fjällbacka, åh vad jag längtar tillbaka!!!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Förstår att du längtar tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska bilder!

    SvaraRadera
  3. Känner precis som du Linda! Verkligen! Jättejättefina bilder från paradiset, du är väldigt duktig att fota, vad har du för kamera?
    Hoppas vi ses mer i sommar! Vi åker ev tillbaka på onsdag igen. Kram

    SvaraRadera
  4. Regniga dagar får en verkligen att längta tillbaka till bra dagar, och än en gång, ni ser ut att ha haft det jättebra!

    SvaraRadera