söndag 31 juli 2011

Imorgon är det dags

Jag har fortfarande svårt att förstå att jag ska börja jobba imorgon. Det var över 1,5 år sedan jag jobbade senast, jag har inte ens jobbat en endaste liten dag under den perioden. Först var jag sjukskriven i en månad på grund av havandeskapsförgiftning och sen kom Joppisen till världen. Men imorgon är det som sagt dags att återgå till jobbet igen, det ska faktiskt bli både kul och spännande. Visst har jag njutit av att vara mammaledig, det har varit riktigt mysigt men det ska bli skönt att komma tillbaka till arbetslivet igen och få träffa mina underbara kollegor och de härliga barnen. Men oj oj oj vad jag kommer att sakna min lille Joppe, som tur är vet jag att han har det bra hemma hos sin pappa.

Bilden är från i eftermiddags då vi var ute i trädgården och busade.

2 kommentarer:

  1. Så spännande med jobb igen :) Här hemma är det blandade känslor inför semesterns slut! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra första jobbdagen!! Kram

    SvaraRadera