onsdag 31 augusti 2011

Äntligen avkoppling

Äntligen hemma och äntligen avkoppling. Det var en stressig eftermiddag hemma hos oss, både jag och Jonas slutade jobbet vid 16, hämtade Joppe på förskolan, ut med hunden, laga mat till Joppe och sen iväg fort som bara den till jobbet igen för personalmöte. Stress, stress, stress. Det märks och känns i kroppen att man inte klara av att stressa så längre. Men nu äntligen ligger jag i soffan och tar det lugnt. Tände en massa levande ljus här i vardagsrummet i hopp om att kunna koppla av och varva ner innan det är dags att flytta över till sängen och sova.

2 kommentarer:

  1. Tack snälla :) ska bli spännande det här, hoppas att det kommer gå bra!

    SvaraRadera
  2. jaa det är underbart och imorgon fm ska vi till selbing i lkpg för att göra tillväxtkontroll och få se pojken i 3D/4D.. vi gjorde det med Joline i magen också :o) det är värt varenda krona för det är så coolt. När joline kom ut så såg man hur likt det var 3D bilderna :o) även om bilderna ser lite scary ut i sitt bruna utseende.. hehe..

    Men åhh linda nu blir jag sååå nyfiken på vad er lilla är.. du får mer än gärna säga det i smyg till mig haha! (jag behöver inte publicera svarskommentaren, kan radera den direkt ;o) hihi sååååååå nyfiken! eller om du känner för att berätta i smyg så svara i min mail istället.
    cecilia_hansen@hotmail.com.

    Fick ni veta av slumpen eller bad ni om att få veta vid UL??

    Kram

    SvaraRadera