fredag 19 augusti 2011

Det finns inget dåligt väder....

När jag kom hem från jobbet var jag trött och jag möttes av en trött Jonas och en speedad och glad Joppe. Därför sa jag till Jonas att nu går vi ut i regnet så Joppe kan få härja fritt. Och härja gjorde han verkligen, han hoppade i vattenpölarna, smet över till grannens trädgård, kastade äpplen, lekte med vattnet och drog av blommor i rabatten. Men oj oj oj vad roligt han hade och det är huvudsaken.

Joppe i sitt fina regnställ som han fått av mormor

2 kommentarer:

  1. Japp, konstigt nog! Götene liksom;-) Butik Harmoni heter den! Men dem har inte alla kläder- utan lite mindre än hälften! Men hon är hur go som helst- ägaren! Så det är liksom gött att lägga lite pengar i den affärn! Så jag har köpt där plus att jag tänkte beställa resterande på Babyshop.se! Men idag sa hon att hon kunde ta hem åt mej (alla andra också såklart)! Är du sugen på NS kläder? Vad är det du tänkt att köpa? Jeansen är grymt snygga, tåliga och lika snygga trots mycket tvättande! Alla kläder är dock det!

    SvaraRadera
  2. snart kommer jag hem till dig min älsklings kille

    SvaraRadera