onsdag 17 augusti 2011

Kompar ut

I måndags jobbade jag över en stund och valde att ta ut den extratiden idag. Därför kunde jag hämta Joppe redan klockan 12. När jag kom till förskolan satt de fortfarande vid borden och åt så jag väntade en stund utanför tills jag hörde att han var klar. Det var en glad liten Joppe som genast såg mej och började vinka glatt. Nu är vi hemma och Joppe somnade med en gång i sin säng, själv så passar jag på att ta det lugnt. Jag är rätt trött nu och det märks att kroppen inte är van vid att gå upp vid 05:00 på morgonen.

Bilder från igår då vi var på lekplatsen

5 kommentarer:

  1. Inte ännu.. Det krånglar med min adress! Jag kan inte ändra till min nya adress av någon andledning, men dem på Babyshop har ng nu lyckats ändra problemet! Så jag kan beställa.. Tänkte göra det i veckan här! Men allt jag vill ha gick på 6.500. Lite väl mycket- så vet inte vad jag ska beställa nu, första omgången! Kan inte bestämma mej:-/. Ska du shoppa något? Vad är du sugen på? :-)

    SvaraRadera
  2. Jag börjar också bli trött nu efter att ha gått upp vid 5. Börjar du lika tidigt varje onsdag? det gör jag! men det är ju skönt att sluta tidigt, så är lätt värt det =)

    SvaraRadera
  3. Längtar efter Joppe

    SvaraRadera
  4. Skönt att sluta tidigt! Hoppas ni har en skön onsdagskväll!

    SvaraRadera