torsdag 15 september 2011

En dag i stressens tecken

Den här dagen har inneburit mycket stress, flängande fram och tillbaka och väldigt lite lugn och ro. Vi började dagen med mys som vanligt för att sedan skynda iväg till Joppes förskola för fotografering, efter fotograferingen skyndade vi hem igen. Väl hemma blev det lite frukt och lek innan det var dags att gå tillbaka till förskolan och åka vidare till jobbet. Moster C och Patrik var snälla och hämtade Joppe på förskolan så att jag och Jonas skulle hinna till banken på vårt bankmöte. Så direkt till banken efter jobbet i 1,5 timma. När vi var klara på mötet kom jag på att jag var tvungen att gå till apoteket, jag sprang till apoteket och hann precis komma in innan de stängde. Sen skyndade vi oss hem så vi hann mysa lite med Joppe innan det var dags för honom att lägga sig. Stress, stress, stress...

Därför säger jag nu god natt, vi hörs och ses imorgon!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en lugn & härlig fredag ist! :)

    SvaraRadera
  2. här var det fullt upp ja!Jisses!
    Hoppas ni får en lite lugnare o en helt fantastisk fredag!Massa kramar

    Ps Kul att du gillade min jacka!TACK!

    SvaraRadera
  3. Åh spännande med bankmöte? ;) Hihi. Hoppas er helg blir underbar! Kram

    SvaraRadera