fredag 30 september 2011

Hello Friday!

Fredagen är redan här och då är jag alltid på ett strålande humör, likaså idag! Snart ska jag och Joppe hoppa upp på cykeln och trampa iväg till förskolan. Joppe börjar redan klockan 07:30 idag eftersom jag ska jobba lite extra idag också. Så idag får Joppe till och med äta frukost på förskolan, vilket han aldrig brukar göra annars.

När jag slutar vid 15:00 ska lilla familjen åka iväg till Skövde för att shoppa. Så som jag har längtat! Förhoppningsvis kommer jag hem med mycket bebiskläder och kläder till Joppe samt mycket färre pengar på visa-kortet.

6 kommentarer:

  1. Ööööönskar att jag också kunde shoppa. Men jag har shoppingförbud månaden ut! Men vänta... det är väl bara någon dag kvar ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna se bild på bebiskläderna! ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hittar mycket fint och visar oss fynden sen ;) hihi. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni haft en riktig bra fredag! Och att ni fått med er mycket skoj hem :-)

    SvaraRadera