måndag 26 september 2011

Måndagslistan v.39

Idag, måndag är jag glad för att...

Läkarkontrollen + TUL i torsdags gick så bra. Det var underbart att få se vår lill* bebis igen
 Vi hade söndagsfrukost med fina vänner igår
Jag har fått en jättefin vinterjacka från Didriksons av min snälla och omtänksamma mamma
Joppe har börjat prata mer och mer, underbart att lyssna på honom
 Jag mår bra, är frisk och otroligt lycklig

Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

1 kommentar:

  1. Härligt att det gick så bra på TUL :) Det där med vagn tycker jag är riktigt svårt.. Erik ska få en ny tjänstebil i oktober så vi ska testa hur mycket plats den tar i bilen då. Vi har ju hundar också som ska in och trängas, hihi ;) Men som det ser ut nu så lutar det åt en Bugaboo faktiskt. Otroligt skön att köra och ett plus att man kan byta ut framhjulen om det blir kaosmycket snö! Vilken vagn har ni haft till Joppe?

    Kram

    SvaraRadera