onsdag 19 oktober 2011

Bassiluskan

När jag kom hem från klippningen tyckte jag att Joppe var lite hängig. Han var lite ledsen och ville inte gå och lägga sig, vilket annars inte brukar vara något problem alls. Jag tog febern och den visade 37,5, i vanliga fall brukar han ha en temp på 37,1 så det var ju inte mycket. Men jag gav honom alvedon ändå och vi myste lite längre i soffan. Sedan bar Jonas över honom i sin säng och då somnade han efter en liten stund. Vi får se hur han mår imorgon bitti, eventuellt kanske jag får stanna hemma och vabba. Men jag hoppas att min lille goding är pigg och kry imorgon.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att Greys ska börja sedan blir det sängen för mig. Ska bli skönt att krypa ner och förhoppningsvis få sova många timmar i sträck. Ja man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Hoppas jag har en go och glad, frisk och pigg Joppisen imorgon

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att han inte blir sjuk!

    sv: Lycka till! Glöm inte att kika in i morgon kväll runt 21 för att se om lotten föll på dig :) kram

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort- så söt så:-)

    SvaraRadera