onsdag 19 oktober 2011

Duplolek

Morgonen började redan klockan 06:30 hemma hos oss. Jag försökte få Joppe att somna om, men utan lyckat resultat. Han var allt för pigg och ville komma upp och mysa ner sig i soffan med välling och Bolibompa. Förmiddagsplanen var att ta en skön promenad, men tyvärr satte regnet stopp för det. Det regnade lite för mycket för att vi skulle orka ge oss ut. Istället har vi suttit inne i Joppes rum och byggt med Duplo. Joppe älskar att bygga och jag är glad över att jag köpte på mig lite Duplo-byggsatser på Gekås i helgen. De ska han i och för sig inte få förrän i julklapp, men den som väntar på något gott...

Dagens Joppe

[Tidsinställt inlägg]

2 kommentarer:

  1. Störtskön bilder!O jag ÄLSKAR Joppes byxor!superfina.du har fått en award hos mig!Kramar

    SvaraRadera
  2. God eftermiddag söta.Så söta bilder på sötnosen din.kram

    SvaraRadera