lördag 29 oktober 2011

Ensam en lördagkväll

Andra lördagskvällen i rad som jag sitter själv hemma. Jonas är iväg på 30-årsfest och jag är hemma med Joppisen. Joppe sover gott i sin säng sedan klockan 19:10. Han måste varit väldigt trött för han somnade med en gång när jag lade ner honom i sängen. Annars brukar han alltid busa en liten stund och roa sig med att slänga ut nappen och snutten från sängen.

Själv så har jag satt mig skönt i soffan och kikar på tv samtidigt som jag sneglar lite på datorn. Ljusen är tända och de fina rosorna jag fått av mamma står på soffbordet. Jag njuter av lugnet och av att bara kunna slappna av, det är inte fy skam att vara lite själv ibland. Fast självklart saknar jag Jonas, men jag hoppas att han har en riktigt trevlig kväll och att de firar Johan rejält.

1 kommentar:

  1. håller med dig!IBLAND är det faktiskt skönt att bara få vara lite själv...Men inte för ofta dock! ; )
    TACK snälla du.Jag har ju några kg till som bara ska bort,så det är bara att kämpa vidare.
    Hoppas allt är bra med dig finaste!STOR KRAM

    SvaraRadera