lördag 29 oktober 2011

Liten shoppingtur

Idag på förmiddagen åkte jag, Joppe och mormor och morfar till Lidköping för att shoppa lite. Vilket i och för sig slutade med att vi bara hann in i en affär, Rydéns. Så en liten shoppingtur var det verkligen. Jag kom i alla fall ut med en liten påse med två par byxor till Joppe. Ett par svarta tights från Villervalla och ett par svarta velourbyxor. De svarta tightsen har jag haft i de flesta storlekar då jag anser att de har varit toppen till Joppe, så därför fick det bli ett par till i en storlek större. Jag var lite besviken på utbudet tyvärr, tycker att de brukar ha mycket mer fint. Men förhoppningsvis kommer det in före jul så vi kan shoppa mer.

Villervallakläder till Joppe

1 kommentar:

  1. Villervalla kläder köper jag också, de är riktigt bra.

    SvaraRadera