torsdag 20 oktober 2011

Vabbdag

Klockan är nu lite över 9 och jag ligger i sängen och kikar på min lille Joppe som fortfarande ligger och sover. Igår efter Greys vaknade han och ville komma upp till oss. Han var jättegosig och ville vara nära. Vi bar över honom till vår säng och där har han sovit inatt. Joppe brukar aldrig annars vilja sova hos oss utan föredrar sin säng. Han har sovit ganska oroligt men inte vaknat till någon gång. Det är mest jag och Jonas som vaknat till hela tiden då han har gnällt i sömnen. I morse vid 5 tog jag tempen på honom som visade 38,9. Så det fick bli alvedon innan han somnade om igen.

Nu har jag ringt och sjukanmält Joppe samt meddelat på mitt jobb att Joppe är sjuk och att jag därmed får vabba. Så nu börjar helgen för oss, förhoppningsvis piggnar Joppe till så vi kan få en mysig helg utan feber och sjukdom.

5 kommentarer:

  1. Stackars lilla Joppe...
    Hoppas verkligen att han kryar på sig o ni får njuta utav helgen.
    Tack snälla du!Så himla kul att du gillar Victors rum.
    ha ha ha Ja men visst är vi gulliga som låter honom sova inne på nätterna?? ; ) O än så länge tycks det stämma hyfsat iaf.Victor har bara haft feber o vart förkyld en gång.(ta i trä...)
    Hoppas ni får en mysig dag inne!Massa kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Stakkars liten- hoppas han piggnar till och kryar på sig:-)

    SvaraRadera
  3. God förmiddag..Hoppas att han kryar på sig..Ha en mysig hemma dag.kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en mysig dag trots sjukdom och att Joppe kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera
  5. Åh så tråkigt att han blev mer sjuk! Tur att ni verkar ha det mysigt iaf :)

    Kram!

    SvaraRadera